wtorek, 3 maja 2016

Spring / Chinese Garden


Wiosna to co roku moment, w którym mam wrażenie rodzić się na nowo. Czasami wydaje mi się, że moje prawidłowe funkcjonowanie uwarunkowane jest błękitnym niebem, i przyjemnym dotykiem  słońca przedzierającego się przez liście drzew rosnących w ogrodzie mojego sąsiada.

Trochę jak w piosence Stinga Desert Rose, (...) "Those dreams are tied to a horse that will never tire" - te sny są zaprzęgnięte do konia, który nigdy się nie zmęczy.
Zdecydowanie kolejna zaleta bujnej wyobraźni, uciekasz gdzie tylko sobie wymarzysz, wystarczy zamknąć oczy.

Wstając wczoraj rano, widząc szare niebo i mgłę unoszącą się nad ziemią, miałam wrażenie, że plany o zdjęciach były trochę przerysowane.
Wiara czyni cuda
...









Miłego dnia !  
***



modelka Sylwia Pomieszcz
photo/make-up Sara Szulim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz